Produktgarantier og returer

Det er mulig å bytte eller returnere fototapeter innen 14 kalenderdager etter kjøpet. For å benytte deg av denne muligheten må du forsikre deg om at produktet ikke har vært i bruk og at det ikke finnes bruksspor, hull, riper eller slitasje.

Hvis produktet ble levert med feil: trykkfeil (stipes, flekker som ikke var på bildet som ble bestilt), annet bilde, annet materiale, tilsynelatende skade (forårsaket av transport av fototapetene), fravær av en del av bestillingen - i dette tilfellet vil vi behandle bestillingen din helt gratis.

Hvis du har merket deg at leveransen er skadet - hent den hos budet, men be om å få den åpnet i ditt nærvær. Utarbeid en skaderapport sammen med budet. Ta et bilde og send det til oss for videre behandling av reklamasjonen.

Du kan sende en retursøknad ved å kontakte vår manager (chat, hotline) eller ved å sende oss en e-post til [email protected]

Det finnes tilfeller der vi er nødt til å avslå bytte eller retur:

  • Hvis produktet har blitt skadet uten at det er transportørens skyld
  • Produktet ble brukt - bakgrunnsbilder har blitt limt og lim fra bestillingen ble brukt.
  • Individuell bestilling ble designet etter dine krav er ikke gjenstand for retur eller bytte.
  • Kunden sendte inn en klage på mer enn 14 dager fra kjøpsdatoen.

Vi aksepterer retur/bytte av tapeter i ny og ubrukt tilstand i originalemballasje. Etter at vi har mottatt varen for bytte/retur, vil våre ansatte sjekke tilstanden til fototapetet for kvalitetskontroll innen 2-5 virkedager. Etter at vi har kontrollert tapetets tilstand, vil vi utstede en refusjon eller bytte til et annet tapet innen 14 virkedager. Når vi refunderer et produkt, kompenserer vi ikke for fraktkostnader. Ta kontakt med sjefen om behovet for å returnere fototapet.

Tekniske feil (mangler) inkluderer ikke fargeforskjeller som oppstår under bruk og gjengivelse av bildet på forskjellige typer utstyr - dataskjerm, telefon, nettbrett.

Reklamasjoner etter at du har limt inn bakgrunnsbildet godtas ikke.