FAQ-siden

Vi har samlet spørsmål du måtte ha under eller etter bestillingen. Hvis du ikke finner svaret, kan du sende oss en e-post.

Hvordan måler jeg opp veggen for en bestilling?
Følg instruksjonene for å måle opp veggen på riktig måte

vi anbefaler at du legger til 6-10 cm til både bredde- og høydemålene, da vegger ikke alltid er helt jevne.
Hvordan blir bestillingen min kuttet?
Du får tapetet i de målene du oppga da du bestilte

Tapetet blir delt opp i praktiske striper som hver er opptil 50 cm brede
Kommer tapetet i ruller?
Vi bruker ikke teknikker for masseproduksjon. I stedet trykker vi bildet ved hjelp av storformattrykkteknologi på bestillingstidspunktet og tar hensyn til alle kundens spesifikasjoner

Resultatet er at du får tapetet ditt ferdig oppskåret i ruller, pent pakket for levering.
Er dette en ikke-vevd tapet?
Ja, alle våre tapeter har en ikke-vevd bakside dekket med et tynt lag vinyl, som gir tetthet og en vakker, preget tekstur
Hva er vinylbelegg?
Vinylbelegg er et tynt lag PVC som påføres et ikke-vevd underlag

Det gjør det også mulig å tørke av tapetet med en fuktig svamp for rengjøring

I tillegg skaper vinylbelegget en preget overflate på tapetet som minner om linstoff.
Kan tapetet vaskes?
Du kan rengjøre tapetet veldig forsiktig med en lett fuktig svamp. Vi anbefaler imidlertid ikke å skrubbe eller bruke vaskemidler for å rengjøre tapetet, da dette kan skade tapetets overflate og farger.
Jeg trenger vanntett tapet. Hvilket materiale bør jeg velge?
Vi kan ikke tilby tapeter som tåler konstant vanngjennomstrømning eller høy luftfuktighet.

Du kan imidlertid velge å legge et lakkbelegg på tapetet. Da blir tapetet ekstra vannbestandig, tåler vannsprut og smuss og blir lettere å rengjøre.
Er materialer farlige for menneskers helse?
Alle materialene vi bruker er helt trygge for mennesker og kjæledyr.
Hva er lakkbelegg?
Lakkbehandling innebærer at det ferdige tapetet dekkes med et tynt lag gjennomsiktig lakk. Denne prosessen øker tapetets styrke og fuktighetsbestandighet. I tillegg kan lakkerte tapeter vaskes med en fuktig svamp for enkel rengjøring.
Hvordan kan jeg spore leveringen av bestillingen min?
Du kan spore statusen til bestillingen din ved hjelp av sporingsnummeret på nettstedet Fedex. Vi sender sporingsnummeret til e-postadressen du oppga under bestillingsprosessen. Hvis du ikke ser meldingene våre, kan du sjekke søppelpostmappen eller sende oss en e-post på [email protected]
Bestillingen min er ikke levert ennå, hva skal jeg gjøre?
Etter at du har lagt inn en bestilling på nettstedet vårt, blir bestillingen din behandlet og sendt til levering, vanligvis innen 2-3 dager

Du vil deretter motta en e-post med et sporingsnummer, slik at du kan følge med på statusen til bestillingen din på nettstedet Fedex. Vær oppmerksom på den estimerte leveringstiden som oppgis av transportøren, som vanligvis varierer fra 2-5 virkedager

Hvis vi har overskredet behandlings- og leveringstiden for bestillingen din, må du ikke nøle med å kontakte oss på [email protected].
Jeg bor ikke i Norge, kan jeg likevel bestille?
Ja, vi leverer til alle land i hele verden. Du er velkommen til å be om levering til hvilket som helst land.
Hvem skal levere bestillingen min?
I Norge leveres pakkene våre av Fedex.
Hvor mye koster frakten for bestillingen min?
Levering til Norge er gratis for alle bestillinger. Unntaket omfatter vanskelig tilgjengelige områder i Norge

Levering til andre land og vanskelig tilgjengelige områder belastes i henhold til transportørens priser. Du finner fraktkostnadene i handlekurven når du går til kassen
Er det noen ekstra fraktkostnader?
Nei, vårt selskap dekker tollavgifter. Hvis du mottar en faktura for toll ved levering, kan du kontakte vår kundeservice for å løse problemet.
Hvordan kan jeg betale for en bestilling?
Vi tilbyr følgende betalingsmåter:

Kredittkort: Du kan betale for bestillingen din på en sikker måte ved å oppgi kortopplysningene dine på nettsiden til betalingssystemet Stripe.

PayPal: Du kan enkelt betale for bestillingen ved å bruke PayPal-betalingssystemet direkte i handlekurven.
Er betalinger på nettstedet trygge?
Ja, alle nettbaserte transaksjoner gjennomføres via en sikker internettforbindelse og krypteres under behandlingen. Vi lagrer ikke kortopplysningene dine for å øke sikkerheten. For mer informasjon, se vår personvernerklæring.
Hvor skal jeg skrive inn kampanjekoden?
Kampanjekoden legges inn i handlekurven i kassen.
Kan jeg bruke flere kampanjekoder i bestillingen min?
Nei, du kan bare bruke én kampanjekode i kassen.
Kan kampanjekoderabatten kombineres med rabatter på nettstedet?
Ja, hvis det er kampanjer eller rabatter tilgjengelig på nettstedet, kan de brukes sammen med en kampanjekode.
Hvordan lime inn tapet?
Du får en detaljert tapetseringsveiledning sammen med bestillingen. Her kan du lese detaljerte instruksjoner for tapetsering på nettstedet vårt.
Hvor mange tapetruller trenger jeg?
Vi skreddersyr tapet etter dine mål. Når du bestiller, oppgir du bare størrelsen på veggen du ønsker å tapetsere. Deretter produserer og sender vi deg et tapetlerret i den størrelsen du har angitt, oppdelt i praktiske strimler med en bredde på opptil 50 cm.
Hva slags lim trenger man til tapetsering?
Du kan bestille tapetklister på nettstedet vårt for å spare tid.

Hvis du vil kjøpe limet selv, trenger du et ikke-vevd tapetbasert lim for vinyltapet.
Må tapetet limes opp ende mot ende eller overlappes?
Det avhenger av høyden på tapetet:
Tapeter opp til 3,60 meter i høyden må limes ende-til-ende.
Tapeter som er høyere enn 3,60 meter limes med overlapping, og deretter skjæres skjøten allerede på veggen.
Retningslinjer for retur og bytte
Du finner våre bytte- og returregler på denne siden
Kan jeg bytte bestillingen min?
Du kan bytte bestillingen din hvis du mottar en defekt eller skadet vare. I slike tilfeller må du returnere bestillingen til oss. Vi produserer og sender deg nye tapeter gratis som erstatning for de defekte

Merk:Det er svært viktig å inspisere tapetet nøye ved mottak og før du setter det opp, da vi ikke kan bytte tapet som allerede er satt opp på veggen. Husk også at du har 14 dager fra mottaksdatoen for bestillingen til å returnere tapetet.
Jeg har mottatt en defekt vare. Hva skal jeg gjøre?
Hvis du har mottatt en defekt vare, kan du benytte deg av retten til å bytte eller returnere den innen 14 dager etter at du har mottatt tapetet. For å starte prosessen, vennligst kontakt oss via e-post. Vår manager vil gi deg nærmere instruksjoner om hvordan du går frem i dette tilfellet.
Hvordan foreta en refusjon?
Du kan be om refusjon for bestillingen innen 14 dager etter at du har mottatt varene hvis du har mottatt et defekt eller skadet produkt. For å gjøre dette, vennligst kontakt oss via e-post. Vår kundebehandler vil forklare deg hvordan du skal gå frem i dette tilfellet.
Hvilket produkt anses som defekt?
Følgende skal anses som mangelfullt:
- tapeter som har forskjellige farger på forskjellige fliser;
- tapet som er skadet eller revet i stykker;
- du har mottatt en ufullstendig bestilling;
- du har mottatt et bilde som du ikke har bestilt
Kan du endre bildet (fjerne elementer eller endre farger)?
Dette er dessverre ikke mulig. Mange populære design er imidlertid allerede tilgjengelige på nettstedet i forskjellige farger. Vær oppmerksom på dette når du velger en vare på nettstedet.
Jeg har ikke mottatt noen ordrebekreftelse. Hva skal jeg gjøre?
Hvis du ikke har mottatt en ordrebekreftelse, kan det skyldes en teknisk feil. Send oss en e-post for å få en bekreftelse på bestillingen din fra lederen vår.
Kan jeg endre eller kansellere bestillingen min?
Du kan gjøre endringer eller kansellere bestillingen før den er sendt til trykking. Dette skjer vanligvis noen timer etter at du har lagt inn en bestilling på nettstedet{br}{br} Kontakt vår e-postansvarlige for å høre om muligheten for å gjøre endringer i bestillingen. Gi oss beskjed så snart du oppdager en feil i bestillingen.
Hvordan sporer jeg status for bestillingen min?
Vi sender varsler til e-postadressen du oppga da du bestilte, om alle endringer i statusen til bestillingen din{br}{br} Hvis du ikke ser e-postene, kan du sjekke søppelpostmappen din. Du er også velkommen til å sende en e-post til lederen vår hvis du har spørsmål.