Bestilling av levering

Hvordan kan jeg spore leveringen av bestillingen min?
Du kan spore statusen til bestillingen din ved hjelp av sporingsnummeret på nettstedet Fedex. Vi sender sporingsnummeret til e-postadressen du oppga under bestillingsprosessen. Hvis du ikke ser meldingene våre, kan du sjekke søppelpostmappen eller sende oss en e-post på [email protected]
Bestillingen min er ikke levert ennå, hva skal jeg gjøre?
Etter at du har lagt inn en bestilling på nettstedet vårt, går det vanligvis 2-3 dager før bestillingen behandles og sendes til levering

Du vil deretter motta en e-post med et sporingsnummer, slik at du kan følge med på status for bestillingen din på FedEx' nettsted. Ta hensyn til den estimerte leveringstiden fra transportøren, som vanligvis varierer fra 2-5 virkedager

Hvis vi har overskredet behandlings- og leveringstiden for bestillingen din, er du velkommen til å kontakte oss på [email protected].
Jeg bor ikke i Norge, kan jeg likevel bestille?
Ja, vi leverer til alle land i hele verden. Du er velkommen til å be om levering til hvilket som helst land.
Hvem skal levere bestillingen min?
I Norge leveres pakkene våre av Fedex.
Hvor mye koster frakten for bestillingen min?
Levering til Norge er gratis for alle bestillinger. Unntaket omfatter vanskelig tilgjengelige områder i Norge

Levering til andre land og vanskelig tilgjengelige områder belastes i henhold til transportørens priser. Du finner fraktkostnadene i handlekurven når du går til kassen
Er det noen ekstra fraktkostnader?
Nei, vårt selskap dekker tollavgifter. Hvis du mottar en faktura for toll ved levering, kan du kontakte vår kundeservice for å løse problemet.

Bestill betaling

Hvordan kan jeg betale for en bestilling?
Vi tilbyr følgende betalingsmåter:

Kredittkort: Du kan betale for bestillingen din på en sikker måte ved å oppgi kortopplysningene dine på nettsiden til betalingssystemet Stripe.

PayPal: Du kan enkelt betale for bestillingen ved å bruke PayPal-betalingssystemet direkte i handlekurven.
Er betalinger på nettstedet trygge?
Ja, alle nettbaserte transaksjoner gjennomføres via en sikker internettforbindelse og krypteres under behandlingen. Vi lagrer ikke kortopplysningene dine for å øke sikkerheten. For mer informasjon, se vår personvernerklæring.
Hvor skal jeg skrive inn kampanjekoden?
Kampanjekoden legges inn i handlekurven i kassen.
Hvordan kan jeg få en kampanjekode?
Du kan få en kampanjekode ved å abonnere på nyhetsbrevet på nettstedet vårt. Vi sender ofte ut hemmelige kampanjekoder for bestilling til abonnenter på e-postlisten vår.
Kan jeg bruke flere kampanjekoder i bestillingen min?
Nei, du kan bare bruke én kampanjekode i kassen.
Kan kampanjekoderabatten kombineres med rabatter på nettstedet?
Ja, hvis det er kampanjer eller rabatter tilgjengelig på nettstedet, kan de brukes sammen med en kampanjekode.

Retur og bytte

Retningslinjer for retur og bytte
Du finner våre bytte- og returregler på denne siden
Kan jeg bytte bestillingen min?
Du kan bytte bestillingen din hvis du mottar en defekt eller skadet vare. I slike tilfeller må du returnere bestillingen til oss. Vi produserer og sender deg nye tapeter gratis som erstatning for de defekte{br}{br} {b}Merk:{/b}Det er svært viktig å inspisere tapetet nøye ved mottak og før du setter det opp, da vi ikke kan bytte tapet som allerede er satt opp på veggen. Husk også at du har 14 dager fra mottaksdatoen for bestillingen til å returnere tapetet.
Jeg har mottatt en defekt vare. Hva skal jeg gjøre?
Hvis du har mottatt en defekt vare, kan du benytte deg av retten til å bytte eller returnere den innen 14 dager etter at du har mottatt tapetet. For å starte prosessen, vennligst kontakt oss via e-post. Vår manager vil gi deg nærmere instruksjoner om hvordan du går frem i dette tilfellet.
Hvordan foreta en refusjon?
Du kan be om refusjon for bestillingen innen 14 dager etter at du har mottatt varene hvis du har mottatt et defekt eller skadet produkt. For å gjøre dette, vennligst kontakt oss via e-post. Vår kundebehandler vil forklare deg hvordan du skal gå frem i dette tilfellet.
Hvilket produkt anses som defekt?
Følgende skal anses som mangelfullt:{br} - tapeter som har forskjellige farger på forskjellige fliser;{br} - tapet som er skadet eller revet i stykker;{br} - du har mottatt en ufullstendig bestilling;{br} - du har mottatt et bilde som du ikke har bestilt

Problemer med bestilling

Jeg har ikke mottatt noen ordrebekreftelse. Hva skal jeg gjøre?
Hvis du ikke har mottatt en ordrebekreftelse, kan det skyldes en teknisk feil. Send oss en e-post for å få en bekreftelse på bestillingen din fra lederen vår.
Kan jeg endre eller kansellere bestillingen min?
Du kan gjøre endringer eller kansellere bestillingen før den er sendt til trykking. Dette skjer vanligvis noen timer etter at du har lagt inn en bestilling på nettstedet{br}{br} Kontakt vår e-postansvarlige for å høre om muligheten for å gjøre endringer i bestillingen. Gi oss beskjed så snart du oppdager en feil i bestillingen.
Hvordan sporer jeg status for bestillingen min?
Vi sender varsler til e-postadressen du oppga da du bestilte, om alle endringer i statusen til bestillingen din{br}{br} Hvis du ikke ser e-postene, kan du sjekke søppelpostmappen din. Du er også velkommen til å sende en e-post til lederen vår hvis du har spørsmål.

Spørsmål om malerier

Hvordan skal bildet for utskrift se ut?
Jo bedre bildet er, desto lysere og bedre blir utskriften. Hvis bildet er for lite, gir vi deg beskjed om det
Jeg ønsker å bestille et lerret uten ramme. Er det mulig?
Ja, hvis du ønsker det, kan vi produsere lerretet uten ramme. Vennligst spesifiser i bestillingsnotatet "Jeg trenger ikke ramme" eller kontakt vår manager.
Skal bildet ha en ramme?
Vi selger bilder på bårer - det er en treramme som lerretet er spent opp på. Dette bildet trenger ikke å rammes inn, du kan henge det direkte på veggen.
Kan jeg bestille en ramme til bildet?
Vi selger ikke rammer til bilder
Hvordan vil sidene på bildet se ut?
For å strekke lerretet på bårer uten å skade bildet, bruker vi speilbilde.
Hvordan henge bildet på veggen?
Du kan henge bildet på skruer. For å gjøre dette inkluderer vi festeanordninger med bildene våre, noe som gjør det praktisk å henge opp bildet.
Hvilket materiale skriver du ut bilder på?
To materialtyper kan bestilles: Economic Canvas - et tett og slitesterkt materiale for digitaltrykk, identisk med malerlerret, vanntett overflate, realistisk gjengivelse av detaljer, mediumkornet materiale. Premium Canvas - tekstur som ligner et malerlerret (sammenvevde små tråder). Myk, detaljert gjengivelse av bildet på en matt overflate.
Hva er Economic Canvas?
Det er en billigere versjon av lerret. Det er mer slitesterkt og fuktbestandig, men overflaten har ikke like tydelig struktur som Premium Canvas
Hva er Premium Canvas?
Den fine vevingen av tråder på dette lerretet ligner overflaten på profesjonelle kunstnerlerreter.
Hva er Premium-utskrift?
Til Premium-trykk bruker vi dyrere trykkfarger som har dypere nyanser og er mer motstandsdyktige mot falming.
Vil bildet falme med tiden?
Vi anbefaler ikke å plassere bildet direkte i sollys eller i et fuktig rom. Dette kan føre til at bildets lysstyrke svekkes over tid.
Hva er lakkering?
Lakkeringen skaper et ekstra beskyttende lag på lerretet. Bildet blir mer motstandsdyktig mot mindre skader, og for å friske opp det lakkerte bildet kan du tørke det av med en myk, lett fuktig klut.
Kan jeg legge inn tekst på bildet?
Ja, i bildeskaperen kan du legge til hvilken som helst tekst i bildet ditt.
Kan bildet vaskes?
Bildet kan tørkes forsiktig av med en tørr, myk klut eller svamp; det anbefales ikke å bruke våte produkter. Bruk av fuktig svamp er kun tillatt hvis bildet er lakkert.
Er overflaten på bildet matt?
Et ekstra lakkbelegg gir en delikat satengfinish
Hva er filkravene for utskrift?
Det beste alternativet er et bilde tatt med et kamera eller en telefon. Filstørrelse fra 1 til 32 MB. Minst én side av bildet må være på minst 1700 piksler.
Hvordan blir bestillingen min pakket?
Hvert bilde pakkes inn i strekkfilm og pakkes i en forsendelseskartong. Det er også mulig å bestille gaveemballasje til bildet.
Hva er bredden på bårestangen?
Bredde på bårestangen = 2 cm