fototapeter Magnolier på grungeveggen u38839
*Designerens visjon

Fototapeter Magnolier på grungeveggen Nr. u38839

Velg størrelse (bredde x høyde) ?
Velg størrelse
Angi dimensjoner Mål bredden og høyden på veggen, og angi parametrene ?
Minimumsbestilling - 100X100 cm

Vi anbefaler å legge til 6-10 cm i bredden og høyden, da veggene ikke alltid er helt jevne
Vi anbefaler å legge til 2-3 tommer i bredden og høyden, siden veggene ikke alltid er helt jevne
Pris fra 329.00 kr/m² -40%

for størrelsen 100×100 cm
prisen inkluderer rabatt

Gratis levering til Norge med Fedex innen 4-7 dager. gratis levering gjelder ikke for regioner som er vanskelig tilgjengelige Sikker shopping Du mottar varene, eller vi refunderer pengene Designertjenester Gratis fotoredigering av en profesjonell designer Praktiske betalingsmåter PayPal, Visa, Master Card
Merk: Bildene og fargene på de viste varene kan avvike noe fra de som vises på nettstedet. Dette avhenger av oppløsningen og innstillingene på skjermen din, samt lysforholdene når du tar bilder.
Gratis levering til Norge med Fedex innen 4-7 dager. gratis levering gjelder ikke for regioner som er vanskelig tilgjengelige Praktiske betalingsmåter PayPal, Visa, Master Card Designertjenester Gratis fotoredigering av en profesjonell designer Sikker shopping Du mottar varene, eller vi refunderer pengene

Produktspørsmål

Hvordan måler jeg opp veggen for en bestilling?
Følg instruksjonene for å måle opp veggen på riktig måte

vi anbefaler at du legger til 6-10 cm til både bredde- og høydemålene, da vegger ikke alltid er helt jevne.
Hvordan blir bestillingen min kuttet?
Du får tapetet i de målene du oppga da du bestilte

Tapetet blir delt opp i praktiske striper som hver er opptil 50 cm brede
Kommer tapetet i ruller?
Vi bruker ikke teknikker for masseproduksjon. I stedet trykker vi bildet ved hjelp av storformattrykkteknologi på bestillingstidspunktet og tar hensyn til alle kundens spesifikasjoner

Resultatet er at du får tapetet ditt ferdig oppskåret i ruller, pent pakket for levering.
Er dette en ikke-vevd tapet?
Ja, alle våre tapeter har en ikke-vevd bakside dekket med et tynt lag vinyl, som gir tetthet og en vakker, preget tekstur
Hva er vinylbelegg?
Vinylbelegg er et tynt lag PVC som påføres et ikke-vevd underlag

Det gjør det også mulig å tørke av tapetet med en fuktig svamp for rengjøring

I tillegg skaper vinylbelegget en preget overflate på tapetet som minner om linstoff.
Kan tapetet vaskes?
Du kan rengjøre tapetet veldig forsiktig med en lett fuktig svamp. Vi anbefaler imidlertid ikke å skrubbe eller bruke vaskemidler for å rengjøre tapetet, da dette kan skade tapetets overflate og farger.
Jeg trenger vanntett tapet. Hvilket materiale bør jeg velge?
Vi kan ikke tilby tapeter som tåler konstant vanngjennomstrømning eller høy luftfuktighet.

Du kan imidlertid velge å legge et lakkbelegg på tapetet. Da blir tapetet ekstra vannbestandig, tåler vannsprut og smuss og blir lettere å rengjøre.
Er materialer farlige for menneskers helse?
Alle materialene vi bruker er helt trygge for mennesker og kjæledyr.
Hva er lakkbelegg?
Lakkbehandling innebærer at det ferdige tapetet dekkes med et tynt lag gjennomsiktig lakk. Denne prosessen øker tapetets styrke og fuktighetsbestandighet. I tillegg kan lakkerte tapeter vaskes med en fuktig svamp for enkel rengjøring.

Bestilling av levering

Hvordan kan jeg spore leveringen av bestillingen min?
Du kan spore statusen til bestillingen din ved hjelp av sporingsnummeret på nettstedet Fedex. Vi sender sporingsnummeret til e-postadressen du oppga under bestillingsprosessen. Hvis du ikke ser meldingene våre, kan du sjekke søppelpostmappen eller sende oss en e-post på [email protected]
Bestillingen min er ikke levert ennå, hva skal jeg gjøre?
Etter at du har lagt inn en bestilling på nettstedet vårt, går det vanligvis 2-3 dager før bestillingen behandles og sendes til levering

Du vil deretter motta en e-post med et sporingsnummer, slik at du kan følge med på status for bestillingen din på FedEx' nettsted. Ta hensyn til den estimerte leveringstiden fra transportøren, som vanligvis varierer fra 2-5 virkedager

Hvis vi har overskredet behandlings- og leveringstiden for bestillingen din, er du velkommen til å kontakte oss på [email protected].
Jeg bor ikke i Norge, kan jeg likevel bestille?
Ja, vi leverer til alle land i hele verden. Du er velkommen til å be om levering til hvilket som helst land.
Hvem skal levere bestillingen min?
I Norge leveres pakkene våre av Fedex.
Hvor mye koster frakten for bestillingen min?
Levering til Norge er gratis for alle bestillinger. Unntaket omfatter vanskelig tilgjengelige områder i Norge

Levering til andre land og vanskelig tilgjengelige områder belastes i henhold til transportørens priser. Du finner fraktkostnadene i handlekurven når du går til kassen
Er det noen ekstra fraktkostnader?
Nei, vårt selskap dekker tollavgifter. Hvis du mottar en faktura for toll ved levering, kan du kontakte vår kundeservice for å løse problemet.

Bestill betaling

Hvordan kan jeg betale for en bestilling?
Vi tilbyr følgende betalingsmåter:

Kredittkort: Du kan betale for bestillingen din på en sikker måte ved å oppgi kortopplysningene dine på nettsiden til betalingssystemet Stripe.

PayPal: Du kan enkelt betale for bestillingen ved å bruke PayPal-betalingssystemet direkte i handlekurven.
Er betalinger på nettstedet trygge?
Ja, alle nettbaserte transaksjoner gjennomføres via en sikker internettforbindelse og krypteres under behandlingen. Vi lagrer ikke kortopplysningene dine for å øke sikkerheten. For mer informasjon, se vår personvernerklæring.
Hvor skal jeg skrive inn kampanjekoden?
Kampanjekoden legges inn i handlekurven i kassen.
Hvordan kan jeg få en kampanjekode?
Du kan få en kampanjekode ved å abonnere på nyhetsbrevet på nettstedet vårt. Vi sender ofte ut hemmelige kampanjekoder for bestilling til abonnenter på e-postlisten vår.
Kan jeg bruke flere kampanjekoder i bestillingen min?
Nei, du kan bare bruke én kampanjekode i kassen.
Kan kampanjekoderabatten kombineres med rabatter på nettstedet?
Ja, hvis det er kampanjer eller rabatter tilgjengelig på nettstedet, kan de brukes sammen med en kampanjekode.

Tapetsering

Hvordan lime inn tapet?
Du får en detaljert tapetseringsveiledning sammen med bestillingen. Her kan du lese detaljerte instruksjoner for tapetsering på nettstedet vårt.
Hvor mange tapetruller trenger jeg?
Vi skreddersyr tapet etter dine mål. Når du bestiller, oppgir du bare størrelsen på veggen du ønsker å tapetsere. Deretter produserer og sender vi deg et tapetlerret i den størrelsen du har angitt, oppdelt i praktiske strimler med en bredde på opptil 50 cm.
Hva slags lim trenger man til tapetsering?
Når du kjøper våre tapeter, anbefaler vi at du legger til vår foreslåtte lim i bestillingen, som er ideell for påføring av våre tapeter. I så fall beregner vi mengden lim du trenger basert på det totale arealet av bestillingen din. En pakke med vår lim er tilstrekkelig for 10 m²

Hvis du foretrekker å kjøpe lim fra en annen butikk, trenger du non-woven tapetlim.
Må tapetet limes opp ende mot ende eller overlappes?
Det avhenger av høyden på tapetet:
Tapeter opp til 3,60 meter i høyden må limes ende-til-ende.
Tapeter som er høyere enn 3,60 meter limes med overlapping, og deretter skjæres skjøten allerede på veggen.

Retur og bytte

Retningslinjer for retur og bytte
Du finner våre bytte- og returregler på denne siden
Kan jeg bytte bestillingen min?
Du kan bytte bestillingen din hvis du mottar en defekt eller skadet vare. I slike tilfeller må du returnere bestillingen til oss. Vi produserer og sender deg nye tapeter gratis som erstatning for de defekte{br}{br} {b}Merk:{/b}Det er svært viktig å inspisere tapetet nøye ved mottak og før du setter det opp, da vi ikke kan bytte tapet som allerede er satt opp på veggen. Husk også at du har 14 dager fra mottaksdatoen for bestillingen til å returnere tapetet.
Jeg har mottatt en defekt vare. Hva skal jeg gjøre?
Hvis du har mottatt en defekt vare, kan du benytte deg av retten til å bytte eller returnere den innen 14 dager etter at du har mottatt tapetet. For å starte prosessen, vennligst kontakt oss via e-post. Vår manager vil gi deg nærmere instruksjoner om hvordan du går frem i dette tilfellet.
Hvordan foreta en refusjon?
Du kan be om refusjon for bestillingen innen 14 dager etter at du har mottatt varene hvis du har mottatt et defekt eller skadet produkt. For å gjøre dette, vennligst kontakt oss via e-post. Vår kundebehandler vil forklare deg hvordan du skal gå frem i dette tilfellet.
Hvilket produkt anses som defekt?
Følgende skal anses som mangelfullt:{br} - tapeter som har forskjellige farger på forskjellige fliser;{br} - tapet som er skadet eller revet i stykker;{br} - du har mottatt en ufullstendig bestilling;{br} - du har mottatt et bilde som du ikke har bestilt

Design og visualisering

Kan du endre bildet (fjerne elementer eller endre farger)?
Dette er dessverre ikke mulig. Mange populære design er imidlertid allerede tilgjengelige på nettstedet i forskjellige farger. Vær oppmerksom på dette når du velger en vare på nettstedet.
Hvordan kan jeg få gratis visualisering av interiøret mitt?
Velg det tapetet du vil ha, og fyll ut skjemaet for visualisering, som du finner under fanen "Visualisering i interiøret" på nettstedet vårt. Du må legge ved et bilde av rommet der du ønsker å plassere tapetet.

Problemer med bestilling

Jeg har ikke mottatt noen ordrebekreftelse. Hva skal jeg gjøre?
Hvis du ikke har mottatt en ordrebekreftelse, kan det skyldes en teknisk feil. Send oss en e-post for å få en bekreftelse på bestillingen din fra lederen vår.
Kan jeg endre eller kansellere bestillingen min?
Du kan gjøre endringer eller kansellere bestillingen før den er sendt til trykking. Dette skjer vanligvis noen timer etter at du har lagt inn en bestilling på nettstedet{br}{br} Kontakt vår e-postansvarlige for å høre om muligheten for å gjøre endringer i bestillingen. Gi oss beskjed så snart du oppdager en feil i bestillingen.
Hvordan sporer jeg status for bestillingen min?
Vi sender varsler til e-postadressen du oppga da du bestilte, om alle endringer i statusen til bestillingen din{br}{br} Hvis du ikke ser e-postene, kan du sjekke søppelpostmappen din. Du er også velkommen til å sende en e-post til lederen vår hvis du har spørsmål.

Fototapeter Magnolier på grungeveggen

Nr. u38839
Pris fra 329.00 kr/m²
Gratis visualisering av interiøret ditt
Dra i glidebryteren for å se hvordan den fungerer

Fototapeter Magnolier på grungeveggen

Nr. u38839
Pris fra 329.00 kr/m²
Hvordan får du en gratis visualisering?

Ta et bilde av den delen av rommet du planlegger å tapetsere. Send inn bildet ved hjelp av dette skjemaet. Designerne våre vil lage en gratis visualisering av interiøret i henhold til dine ønsker.

Du kan laste opp et bilde i ett av disse formatene: jpeg, jpg, png, gif. Filstørrelsen må ikke overstige 32 MB.

Legg igjen kontaktinformasjonen din for tilbakemelding
ft
i
ft
i
cm
cm
Hvordan

Tilbakemeldinger fra våre kunder
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Pris 329.00 kr/m²